A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Szegedi Tudományegyetem GTK Üzleti Tudományok Intézet, Debreceni Egyetem GTK Marketing, a Kaposvári Egyetem, Marketing és Menedzsment Intézet, és Kereskedelem Intézet, Széchenyi István Egyetem, GTK Marketing és Menedzsment Tanszék részvételével, az EMOK, Egyesület a Marketing Oktatásért Kutatásért lebonyolításában szervezi a versenyt.
Az ez évi téma: Smart City - Smart Marketing
Hogyan támogathatja a marketing, a digitális, online marketing az infó-kommunikációs technológiákra épülő városfejlesztést, konkrét projekteket, kommunikációt, imázs és márkaépítést, az okos várossá válást.
.A 3 fős csapatok felkészülését konzulens tanárok segíthetik, akik szintén elismerésben részesülnek.
Csatlakozz vagy szervezz csapatot!
Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 29.
További információk: a www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing
honlapon. Közvetlen elérhetőség: az ovm2017@marketing-turizmus.hu email címen.